Bestelstatus uitleg

  • Wat betekenen de verschillende bestelstatussen bij mijn bestelling?
    Naast de indicatieve levertijd hanteren wij voor een geplaatste bestelling ook een status. Deze bestelstatus vind je bij mijn bestellingen, onder Mijn account. We zullen elke bestelstatus hieronder verder toelichten. Omdat alle levertijden een indicatie geven van de vermoedelijke levertijd, en dus altijd kunnen afwijken van de werkelijkheid, kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, of dat je iets langer moet wachten dan wordt aangegeven.
     
  • Betaald
    Wanneer jouw bestelling op betaald staat, dan betekent het dat wij het orderbedrag van jou inmiddels hebben ontvangen, en dat we er alles aan proberen te doen om jouw bestelling binnen de indicatieve levertijd te leveren.
     
  • Bestelling in de wacht
    Alle levertijden op onze website zijn een indicatie van de vermoedelijke levertijd. Wanneer het voorkomt dat een levertijd niet gehaald wordt, kan het zijn dat het product bij onze leverancier besteld moet worden, omdat we het zelf niet op voorraad hebben. Dan staat jouw bestelling op Bestelling in de wacht. In dit geval is de levertijd meestal 3 – 4 weken, of later.
     
  • Geannuleerd
    Wanneer jouw bestelling op geannuleerd staat, betekent dit dat jouw bestelling geannuleerd is en wij jouw bestelling niet meer gaan uitleveren. Meer informatie over annuleren vind je hier.
     
  • Nieuwe bestelling
    Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, maar wij hebben deze betaling nog niet mogen ontvangen. Wanneer deze betaling bij ons binnen is, wordt de bestelstatus aangepast naar betaald.
     
  • Geretourneerd
    Wanneer jouw bestelling op geretourneerd staat, betekent dit dat wij jouw retour gezonden bestelling hebben ontvangen. Meer informatie over retourneren vind je hier.
     
  • Vervallen
    Wanneer jouw bestelling op vervallen staat, dan betekent dit dat wij jouw bestelde product niet meer kunnen leveren. In dit geval vragen wij jou om contact met ons op te nemen. Je kunt een e-mail sturen om deze bestelling te annuleren. In deze e-mail kun je vermelden welke bestelling je wilt annuleren, het ordernummer, je naam, telefoonnummer, banknummer en woonplaats. Het orderbedrag zal z.s.m. aan je terug betaald worden.
     
  • Pre-order
    Wanneer de bestelstatus op pre-order staat, dan betekent dit dat je bij ons een pre-order hebt geplaatst. Meer over het plaatsen van een Pre-order vind je hier.
     
  • Verzonden
    Je hebt je bestelling inmiddels ontvangen, of deze is naar jou onderweg.
     
  • Vertraagd
    Alle levertijden op onze site zijn een indicatie van de vermoedelijke levertijd. Het kan voorkomen dat de levertijd niet gehaald wordt, omdat het vertraagd is vanuit onze leverancier. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een indicatie van de verwachtte levertijd.
     
  • Manco
    Wanneer jouw bestelling is zoek geraakt tijdens het transport, dan staat jouw bestelstatus op Manco. Wij zullen je z.s.m. een nieuwe bestelling, indien voorradig, opsturen.